Exploring with Urban Next

klein pluimpje
Full Member

Exploring with Urban Next

Berichtdoor klein pluimpje » 11 Mar 2019, 13:33

Sinds kort is een urbex maatje van mij begonnen aan youtube en post daar video's van bezochte locaties.
Binnenkort hopen we weer wat leuke tripjes te kunnen gaan maken en meer video's tre kunnen gaan posten.

Het kanaal is;

https://www.youtube.com/channel/UC8MJsj ... L9thFmb3Vw

ger010
Full Member

Re: Exploring with Urban Next

Berichtdoor ger010 » 12 Mar 2019, 10:46

Leuk jullie hebben er weer een abonnee bij :)

klein pluimpje
Full Member

Berichtdoor klein pluimpje » 19 Mar 2019, 10:36

Thanx Ger!
Komen nog meer leuke filmpjes aan :tr

Urbexgamma
Full Member

Berichtdoor Urbexgamma » 08 Jun 2019, 08:04

Ik maak ook voornamelijk youtube filmpjes maar ben gestopt met posten in forums.
Mijn ervaring is dat de meeste (niet iedereen hoor) fotografen van alles naar je kop slingeren dat filmers de schuldigen zijn dat locaties naar de kl*te gaan terwijl het toch echt de locale jeugd is die het loopt te verstieren voor fotografen en filmers.
Mijn motivatie is daardoor weg om mijn werk te posten.

klein pluimpje
Full Member

Berichtdoor klein pluimpje » 11 Jun 2019, 04:51

Heel begrijpelijk, ik moet zeggen dat ik dat zelf nog niet gemerkt heb.
Hier proberen we ook alles weg te laten waaraan een locatie te vinden zou kunnen zijn maar ik zie het wel onder andere filmpjes bij verschillende mensen verschijnen idd.

Anya
Full Member

Berichtdoor Anya » 11 Jun 2019, 06:59

komt meer door hoe je het filmpje aanbied.. 9 van de 10 youtubers doen in hoofdletters al laten weten hoe eng of freaky een locatie was.. ze maken het spannend door de text.. daardoor gaat jeugd e.d. dus juist kijken.. en ze zien op de filmpjes meestal hoe jullie al pratend het terrein op gaan en overal aan gaan zitten als jullie in een gebouw lopen.
dus ja, die jeugd denkt dan, als hun er in mogen/kunnen, dan kunnen wij dat ook..
foto's maken/kijken is dan een stuk minder leuk/spannend dan zo'n filmpje natuurlijk.
ik zelf ben ook niet van de filmpjes.. al dat geouwehoer er door heen en 9 van de 10 kan je nix fatsoenlijks bekijken, want er loopt 9 van de 10 x wel iemand in beeld te kletsen..

Urbexgamma
Full Member

Berichtdoor Urbexgamma » 11 Jun 2019, 07:34

Ik praat al helemaal niet veel in mijn filmpjes juist of het moet echt over de locatie zelf gaan wat bv leuk is om te weten.
De meeste mensen hebben meer met korte filmpjes met hoogtepunten.
Leuk maar zo zie je niet alles.
Ik ben van de langere filmpjes waarbij het lijkt alsof de kijker de koper is van een huis waarin ik diegene rondleid.
De meeste zijn daar niet weg van maar ik ga mijn stijl kwa filmen en fotograferen zeer zeker niet veranderen.

Anya
Full Member

Berichtdoor Anya » 11 Jun 2019, 09:58

Moet je ook niet doen. Zullen heus wel mensen zijn die het waarderen. Alleen ik niet.
Maar die sensatiezoekers maken het juist kapot, althans dat vind ik. Zoals ik al zei spannende titel e.d., maken het spannend in het filmpje enz enz..
Daardoor gaan er ineens ook best veel mensen urbexen. Meeste kijken niet hoe of wat. Lopen gewoon op de middag een locatie binnen terwijl buren het kunnen zien e.d.. worden betrapt en maken dat dan ook nog eens spannend in het filmpje.
Sensatiezoekers en verpesters voor andere.. maar das mijn mening.

Terug naar “Social media accounts”